HS315 HERA 4,5Kw 18.000 Hertz ATC Obradni motor
Pozovite za cenu
- HS315 Obradni motori visoke klase sa automatskom izmenom alata (ATC)
- Snaga 4,5Kw, brzina obrtanja 18.000 obr/min
- Frekvencija do 300Hz , napajanje preko invertera
- Integracija u bilo koji sistem zahvaljujući glatkom radu i savršenoj izradi.
- Koristi se na CNC mašinama za obradu aluminijuma, drva ili plastike
Available on backorder
HS315 - HERA 4,5kW - 18.000 rpm - ATC
Snažan obradni motor sa automatskom izmenom alata ISO30
Model | Max. brzina [Obr/min] | Radna brzina [Obr./min] | Max. snaga S6/S1 [Kw] | Max. frek.[Hz] | Napon [V] | Težina [Kg] | Ventilator |
---|---|---|---|---|---|---|---|
HS315-2.18-045.380-ISO30 | 18000 | 18000 | 4,5/4 | 300 | 3x380V(3x220*) | 15,4 | DC 24V |
Snaga (Kw), obrtni moment (Nm) i brzina (obr/min >Hz) obradnog motora
Snaga je rad po jedinici vremena. U rotaciji- obrtnom kretanju obradnog motora, snaga se izračunava množenjem momenta sa brzinom rotacije (P = Tω).
Obrtni moment i dostupna snaga u obradnom motoru se menjaju kako se mijenja i brzina vretena. U prilogu je dijagram koji ilustruje zavisnost momenta i snage. Postoje mnoge varijante dizajna, ali se najčešće koriste dva osnovna režima rada obradnog motora: konstantni obrtni moment i konstantni obrtni moment praćen konstantnom snagom.
U slučaju režima rada sa konstantnim momentom i promenljivom snagom, obrtni momenat je konstantan u čitavom opsegu broja okretaja vretena, a snaga linearno raste kako se brzina (frekvencija) povećava. Ovaj dizajn je uobičajen za obradne motore velike brzine.
Prosečna snaga potrebna za rezanje alata, mora biti manja od raspoložive snage na motoru vretena. Snaga je približno proporcionalna brzini uklanjanja materijala obrade. Pri malim brzinama vretena, na raspolaganju nam je i malao energije. Iako trenutna snaga može premašiti ograničenje (na kratko vreme vreteno poseduje inerciju zamajca), snaga rezanja veća od raspoložive snage vretena uzrokuje zaustavljanje vretena. Stoga je bitno izvršiti pravilan odabir snage obradnog motora u zavisnosti od potrebne tehnologije rezanja.
Obradni motori serije HS315-316 pripadaju grupi motora sa automatskom izmenom alata (ATC). Koriste se na složenim mašinama za obradu, gde ima potrebe za više kontinuiranih operacija. Štede vreme i ljudstvo, i povećavaju kvalitet obrade. Prema svojim dimenzijama imaju velike snage. Velika brzine rotacije i mogućnost mešovitog opterećenja (radijalnog i aksijalnog), čini ih pogodnim za pogon mašina za obradu drveta ,aluminijuma ,plastike, stakla i sl. Konstrukcija motora je sa čeličnim kućištem za ležajeve, i omogućava različita opterećenja vretena (radijalna i aksijalna). Prilikom upotrebe motora treba uzeti u obzir i druge parametre, kao što su tip, uravnoteženost, ispravnost i veličina alata, kao i izabrani režim obrće. Obradni motori su dinamički balansirani i za niže vrednosti vibracija , što omogućava velike brzine obrtanja. Ovi obradnii motori sadrže set visokokvalitetnih ležajeva.
Na slici pored je izgled tablice sa karakteristikama
Balansiran alat i brzina obrtanja
- Alati moraju imati stepen dinamičkog balansiranja od G = 2,5 ili bolji (standard 1501940) pri maksimalnoj nazivnoj brzini elektro-vretena.
- Geometrija konusnosti mora odgovarati standardu DIN69871 za ISO30.
- Pazite da ne prekoračite maksimalnu brzinu koju preporučuje proizvođač alata koji ćete koristiti.
- Nikada nemojte koristiti alate koji su oštećeni i nisu savršeno izbalansirani (IS01940).
- Pre nameštanja alata, uverite se da je mesto na kojem će se konektovati čisto i neoštećeno.
- Možete ubrzati do velikih brzina samo sa kompaktnim, laganim, kratkim i uravnoteženim alatima.
- Nemojte prekoračiti brzinu rezanja na alatima veću od preporučene od strane proizvođača.
- Konusne površine držača alata i žljeb na vretenu trebaju biti čisti, inače nosač neće biti bezbedno postavljen.
Pneumatska instalacija na ATC HS motoru
ATC (Automatic tool change) motori iznenu alata vrše pomoć pneumatskog sklopa. Da bi se obezbedilo trajno funkcionisanje potrebno je motor povezati na pneumatsku instalaciju kojom će upravljati PLC. Kako bi ispravno povezali motor, u nastavku sledi dijagram sa oznakama komponenti
B (6 bar) Pneumatski priključak | F (6 bar) pneumatski priključak | C (4 bar) Pneumatski priključak |
---|---|---|
Otpuštanje držača alata (koristi se samo kada se menja alat) | Pomeranje klipa nazad | Vazduh u glavi (potrebno je da bude prisutan tokom rada, kako bi se izbegla kontaminacija glave) |
Br. | Naziv | Br. | Naziv |
---|---|---|---|
1. | Glavno napajanje | 7. | Brzi ventil za ispuštanje |
2. | Filter vazduha 5µm | 8. | Ventil za čišćenje konusa (unutrašnji) |
3. | Filter za ulje 0,1 µm | 9. | Pneumatski cilindar (unutrašnji) |
4. | Regulator pritiska 6 bar (87psi) | 10. | Izlaz vazduha za čišćenje konusa |
5. | Regulator pritiska 4 bar | 11. | Izlaz vazduha pod pritiskom u nosu |
6. | 5/2 monostabilni električni ventili (24 VDC) |
Ograničenje brzine obrtanja - Zavisnost brzine od alata
- Prilikom izračunavanja udaljenosti , veličina X treba da uzme u obzir zajedno alat (glodalo, burgija..) i držač alata (stezne čaure, navrtke itd.).
- Dimenzija X nije puna dužina alata. To je tačka težišta koja se izračunava sabiranjem alata i držača alata.
- Težina alata i držač alata treba izmeriti zajedno. (sa svim rotirajućim priključcima).
- Iz grafikona odaberite krivulju koja odgovara položaju težišta vašeg alata i očitajte maksimalni broj obrtaja koji odgovara težini vašeg alata.
UPOZORENJE: Ovdje sadržane informacije date su kao primeri. Za određivanje sigurne radne brzine odgovoran je korisnik.
X- Apsolutna pozicija centra težišta sklopa alata
Prethodno zagrevanje
Bitan preduslov za dugi radni vek obradnog motora je priprema za radno opterećenje. Motor u sebi ima ugrađene osetljive ležajeve koji moraju funkcionisati sa minimalnim zazorom na velikoj brzini. Stoga je potrebno postepeno uhodavanje i uvođenje u radnu temperaturu, i nominalna radna opterećenja.
Ovi ležajevi su podmazani posebnim mazivima koja ne zahtijevaju ponovno podmazivanje tokom celog radnog veka.
Kada se vaš obradni motor koristi prvi put na početku radnog dana, trebalo bi da se zagreje kao što je predloženo u nastavku.
- 50 % maksimalne nazivne brzine oko 2 minuta.
- 75 % maksimalne nazivne brzine oko 2 minuta.
- 100 % maksimalne nazivne brzine oko 1 minut.
GLODANJE: Dok mašina radi, vreteno može dostići visoke temperature. Budite vrlo oprezni da ga ne dodirnete bez odgovarajućih mera opreza.
Povlakač-Spona nosača alata
- Pobrinite se da su dimenzije povlakača koje koristite kompatibilne sa crtežom iznad
- Uverite se da je površina povlakača čista i da je bez oštećenja
Zaključavanje i otpuštanje nosača alata (ISO30)
- Otvaranje čaure je omogućeno pneumatskim pritiskom. Stezanje-prihvatanje se vrši pritiskom seta tanjirastih opruga. Držanje alata vrši se pritiskom aksijalne sile opruga na držaču alata: 3200 N ± 10%.
- Prilikom izbacivanje, konus držača alata se pomera 0,5 – 1,0 mm.
- Sva HERTZ vretena, imaju mehanički sistem koji neutrališe aksijalnu silu klipa na osovini tokom skidanja i sprečava oštećenje osetljivih ležajeva
Montiranje povlakača na nosač alata (ISO30)
Premažite navoj povlakača tečnošću za blokiranje navoja visoke otpornosti (LOCTITE 270 ili drugim ekvivalentnim proizvodom).
Zategnite povlakač u konusni nosač sa obrtnim momentom od 62 Nm.
Nemojte koristiti nakon nanošenja blokade dok se ne završi preporučeno vreme sušenja.
Način stezanja držača alata i funkcija senzora
Položaj senzora S1 i S2
1. Stezna čaura otvorena ON-OFF
2. Stezna čaura zatvorena, bez držača alata OFF-OFF
3. Konus držača alata blokiran OFF-ON
Podešavanje senzora stezanja
Ako primetite bilo kakve greške u stanju senzora, prilagodite ih kako je opisano u nastavku.
– Odvrnite M4 vijak .
– Okrenite mesinganu utičnicu dok senzor ne bude aktivan
– Držite mesingani deo i pritegnite M4 vijak
– Prekontrolišite da li senzor radi ispravno.
Tip senzora: PNP i NO (24VDC) 0,8 mm osetljivost.
Konektor za eliktrično povezivanje obradnog motora na napajanje i komandne funkcije
- S1 Čaura otvorena
- S2 Nosač alata je uhvaćen ispravno
- +24 VDC – 2A
- 0 V
- Ventilator 0 V
- Ventilator +24 VDC – 2A
- Taster
- Taster
- Alarm za pregrevanje
- Alarm za pregrevanje
U Motor Phase
V Motor Phase
W Motor Phase
Uzemljenje – PE
A kako to izgleda u primeni...
Svojom funkcionalnošću, i fleksibilnošću, Hertz motori omogućavaju automatizaciju proizvodnog ciklusa. Podelom operacija obrade na više odvojenih radnji, i dodeljivanjem istih odgovarajućim motorima, lako se rešavaju komlikovani proizvodni ciklusi. U galeriji se nalaze video materijali sa nekom od primena Hertz obradnih motora
ATC HERA Obradni motor
Obradni motor sa automatskom izmenom alata proizvode se u tri veličine HS315, HS316 i HS519 , sa snagom od 4,5-9Kw.
Priključak na vretenu ISO30, omogućava brzu i dugotrajnu izmenu različitih alata.
Weight | 15,4 kg |
---|---|
Dimensions | 50 × 25 × 20 cm |
Brand | |
Priključak glavnog vretena |
Konus za čaure ER20 DIN6449 . Navoj vretena M25x1,5mm |
Max. broj obrtaja (ob/min) |
12000 |
Snaga (Kw) |
0,55 |
Napajanje (V) |
3×220 |
Tip napajanja |
Invertorsko/Preko frekventnog regulatora 3x380V |
Frekvencija (Hz) |
200 |
Način hlađenja |
Vazdušno, ventilator na osovini motora |
ISPORUKA U SARADNJI SA KURIRSKOM SLUŽBOM
Za težine do 100 kg
Standardno koristimo servis kurirske službe City Express, ali robu možemo izdati bilo kom sevisu koga ste vi angažovali.
Predlažemo da ovakav vid transporta odaberete ukoliko ste kupili robu pojedinačne težine do 20kg, i koja može da se transportuje bezbedno. Preporučujemo da mašine transportujete na drugi način, gde imate uticaja na obezbeđenje robe.
Za uređaje čija masa po jedinici ne prelazi 100 kg usluga dostave se vrši do ulaza u dvorište ili zgradu.
Po važećem cenovniku kurirske službe City Express koja obavlja uslugu transporta isporuke.
Za više informacija u vezi isporuke ovih proizvoda pogledajte City Express
Šta se događa kada je težina preko 100 kg?
Za svaki naredni kilogram za pošiljku mase preko 100 kg, na cenu po masi dodaje se 37,01 RSD bez PDV-a, 44,41 RSD sa PDV-om. Broj koleta u pošiljci ne utiče na cenu.
Pružalac usluge materijalno odgovara do iznosa maksimalno označene vrednosti na pošiljci koja iznosi 100.000,00 dinara, osim ako posebnim ugovorom nije drugačije ugovoreno.
Dodatna cena na poštarinu po masi:
- Za vrednosne pošiljke sa ekspres uslugom na cenu usluge utvrđenu po masi dodaje se 1% od naznačene vrednosti, a minimalno 112,50 RSD sa PDV-om.
- COD (otkupna pošiljka):
- za uplatu otkupnog iznosa do 10.000,00 RSD – 120,00 RSD sa PDV-om.
- za uplatu otkupnog iznosa većeg od 10.000,00 RSD – 1,2% od iznosa otkupnine sa PDV-om.
- Prenos pošiljaka sa povratom potpisane dokumentacije – 112,50 RSD sa PDV-om.
- Plaćeni odgovor – 144,00 RSD sa PDV-om.
- Na cenu po masi dodaje se:
- za pretešku pošiljku, koja ima više delova-koleta se naplaćuje na cenu po ukupnoj masi pošiljke, dodatnih 300,00 RSD sa PDV-om za svako pojedinačno koleto pripadajuće pošiljke, ukoliko ima masu od 31,5 kg do 50 kg.
- za glomaznu pošiljku koja ima više delova-koleta se naplaćuje na cenu po ukupnoj masi pošiljke, dodatnih 480,00 RSD sa PDV-om za svako pojedinačno koleto pripadajuće pošiljke ukoliko prelazi maksimalne dimenzije za standardnu pošiljku (60x60x60 cm). Takođe, glomaznom pošiljkom se smatraju i sve pošiljke koje prelaze maksimalne dimenzije za standardnu pošiljku 60x60x60 cm. Ukoliko je koleto u okviru iste pošiljke preteško i glomazno, onda se primenjuju oba dodatna tarifiranja.
- 480,00 RSD sa PDV-om za izdvojenu pošiljku (za svako pojedinačno registrovano koleto od strane nalogodavca čija sadržina zahteva posebnu pažnju i kao takva nosi oznaku upozorenja-lomljiva sadržina).
LOKALNA ISPORUKA
Podrazumeva isporuku sa utovarom u našem prodajnom objektu
Zašto ne isporuka kao i ostala roba?
Pored pribora, alata i uređaja, koji se lako pakuju i transportuju, veći deo naše ponude čine mašine i uređaji, za čiji je transport potrebna veće iskustvo i odgovornost.
Većina mašina su standardno upakovane i pričvršćene na osnovu drvene palete, i opšivene drvenim omotačem-sandukom. Takvo pakovanje obezbeđuje uređaj od atmosferskih uticaja i spoljnog oštećenja (udari, grebanje i sl.).
Pored pakovanja, uređaj je potrebno obezbediti i pričvrstiti za transportno vozilo, kako ne bi došlo do pomeranja, ili izvrtanja sanduka. To je bitno za sve mašine i uređaje, posebno za one, čije je težište visoko iznad poda.
Kurirske službe nemaju tavo iskustvo, a uz to, radi ekonomičnosti usluge, često vrše i pretovare, uglavnom nestručne u oblasti mašinogradnje.
Naša kompanija će besplatno i propisno utovariti kupljeni uređaj (mašinu) na vozilo koje ste angažovali za transport, i izvršiti srtručne konsultacije sa špediterom.
Ukoliko niste u mogućnosti da obezbedite sami transport takve robe, zatražite našu pomoć, gde će mo mi preuzeti i odgovornost.
Reviews
There are no reviews yet.