[vc_row][vc_column][vc_column_text]Serija obradni motor C41/47-DB
Obradni motori serije C41/47 DB 1.1 kW prema svojim dimenzijama imaju velike snage. Velika brzine rotacije i mogućnost mešovitog opterećenja (radijalnog i aksijalnog), čini ih pogodnim za pogon mašina za obradu drveta ,aluminijoma ,plastike, stakla i sl.
- Proizvode se sa priključkom na osovini ISO-ER glavom za prihvat i stezanje ER 25 (Ø1-16 mm) elastičnih čaura. Obradni motori su dinamički balansirani i sadrže set visokokvalitetnih ležajeva sa kosim kontaktom.
- Obradne motore DB tipa Možete koristiti za obradu pene,plastike, drveta,stakla kao i mekših metala (aluminijum i sl. legure)
Pokretanje motora se vrši odgovarajućim inverterom.
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE | |
STATOR: | Trofazni indukcioni motor, klasa izolacije F. |
ROTOR: | kavezni rotor balnsiran prema DIN 1502373 normama. |
kućište: | zatvorena konstrukcija. kućište je izrađeno od ekstrudiranog aluminijuma . |
hlađenje: | ventilatorom na osovini. |
ZAŠTITA: | IP 54 |
BALANSIRANJE: | standardno balansiranje sa pola ključa. |
ElektričnE KARAKTERISTIKE | |||||||
Type | |||||||
C41/47-A-3822-300 | |||||||
Najmanja brzina je 6000 rpm. Najveća brzina je 18000 rpm. Motori su izrađeni u skladu sa EMC EEC 89/336 propisima,a EEC 89/392 propisi za mašine određuju njihovu ugradnju. |
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][wpdatatable id=”4″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
- Glavna razlika izmđu visoko-frekventnih i obradnih motora sastoji se u vrsti opterećenja kojoj motor Može biti podvrgnut,i to ,radijalno opterećenje za VF (HF) motore i mešovito opterećenje ili čisto aksijalno opterećenje za obradne motore DBS,DB i 2DB (electrospindle).
- Pored ostalog, obradni mpotori su uravnoteženi na nižim nivoima (niže vibracije vrijednost) u uporečenju sa VF motorima jer su podvrgnut procesu dinamičkog balansiranja.
- Na kraju obradni motori omogućavaju veći broj obrtaja, zahvaljujući boljim performansama radijalno-aksijalnih kugličnih ležajeva u porečenju sa radijalnim (duboki žljeb) ležajevima koji se koriste kod VF motora.
Više informacija Možete videti na alco.co.rs[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
Рецензије
Још нема коментара.