Serija obradni motor C51/60-2DB-HY
Obradni motori serije C51/60 2DB 3.3 kW prema svojim dimenzijama imaju velike snage. Velika brzine rotacije i mogućnost mešovitog opterećeja (radijalnog i aksijalnog), čini ih pogodnim za pogon mašina za obradu drveta ,aluminijuma ,plastike, stakla i sl.
- Proizvode se sa priključkom na osovini ISO-ER glavom za prihvat i stezanje ER 32 (Ø1-20 mm) elastičnih čaura. Obradni motori su dinamički balansirani i sadrže set visokokvalitetnih ležajeva sa kosim kontaktom.
- Obradne motore DB tipa Možete koristiti za obradu pene,plastike, drveta,stakla kao i mekših metala (aluminijum i sl. legure)
Pokretanje motora vrši se odgovarajućim inverterom.
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE | |
STATOR: | Trofazni indukcioni motor, klasa izolacije F. |
ROTOR: | kavezni rotor balnsiran prema DIN 1502373 normama. |
kućište: | zatvorena konstrukcija. kućište je izrđeno od ekstrudiranog aluminijuma . |
hlađenje: | ventilatorom na osovini. |
ZAŠTITA: | IP 54 |
BALANSIRANJE: | standardno balansiranje sa pola ključa. |
ELEKTRIČNE KARAKTERISTIKE | ||||||||
Type | ||||||||
C51/60-A-3822-300 | ||||||||
Najmanja brzina je 6000 rpm. Najveća brzina je 24000 rpm. Motori su izrađeni u skladu sa EMC EEC 89/336 propisima,a EEC 89/392 propisi za mašine određuju njihovu ugradnju. * U ponudi je obradni motor veličine A. |
Napomena :
- Glavna razlika izmđu visoko-frekventnih i obradnih motora sastoji se u vrsti opterećenja kojoj motor Može biti podvrgnut,i to ,radijalno opterećenje za VF (HF) motore i mešovito opterećenje ili čisto aksijalno opterećenje za obradne motore DBS,DB i 2DB (electrospindle).
- Pored ostalog, obradni mpotori su uravnoteženi na nižim nivoima (niže vibracije vrijednost) u upoređenju sa VF motorima jer su podvrgnut procesu dinamičkog balansiranja.
- Na kraju obradni motori omogućuju vćći broj obrtaja, zahvaljujući boljim performansama radijalno-aksijalnih kugličnih ležajeva u poređenju sa radijalnim (duboki žljeb) ležajevima koji se koriste kod VF motora.
Više informacija Možete videti na alco.co.rs
Рецензије
Још нема коментара.